Omringad av snö


Jag satt med min grupp I1a igår högst uppe i D-huset när det började snöa riktigt stora flingor. Vi satt i en hörna omgiven av stora stora fönster och  B utryckte det som att det kändes att sitta inne i en sån där snöglob (eller vad kallas det?), en sån där boll man skakar som har en massa snöflingor inuti. Och det gjorde det faktiskt nästan. Läckert.

Igår kväll smalt snön. Men, vad ser jag när jag vaknar? Jo, att det snöar igen.

Plugg idag. Sen så blir det att analysera sig själv ikväll då aktivitetsutskottet anordnar personlighetstest! Spännande men skrämmande.



Bonne journée!

Kommentarer
Postat av: cecilia

mysigt! hoppas det finns kvar snö när jag kommer också! :)

2007-11-13 @ 12:07:18
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0