Riktigt spökligt ute


Visuell kommunikation stod på schemat idag. Ganska intressant. Satt i T1  i C-huset på två föreläsningar i dunkel belysning och huttrade. Det var kallt inomhus och vädret utomhus är ännu värre. Det är så dimmigt att man bara ser några meter framför sig. Huh! Sånt gillar inte jag.
Och sånt rusk är inte roligt när jag måste cykla ner på stan heller. Ska till Synsam och fortsätta utprovandet av glasögon som jag och Cecce inledde i lördags. Ska få nya bågar i julklapp.... men ack så svårt det är att välja!
Är bara hemma nu och laddar med lite fika så jag orkar ta mig ner på stan.
Senare blir det läsning av kurslitteratur för hela slanten.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0