Sitter i Key och försöker få något vettigt gjort


Sitter i skolan och pluggar och känner mig allmänt ambitiös. Litteraturseminariet vid kvart över åtta gick finfint, så nu har jag egentligen inte något som jag "måste" göra mer idag, men en hel del som jag "borde" göra. Så därför sitter jag här en stund och ser till att det blir lite gjort iallafall. En timme till kanske, sen får det vara helg!

Ska inom  sen och kolla om min overål äntligen kan ha anlänt nu. Jag har hört lite rykten nämligen...spännande spännande. Det vore ju minst sagt på tiden!

 Måste ner till optikern igen i eftermiddag...lämna tillbaka några bågar och fundera lite till. Det är inte lätt det där med glasögon....ni som som inte har några problem med synen anar inte hur bra ni har det!!!

Nä, dags att koncentrera sig lite till då....
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0