Just nu är jag ett strålande exempel på en grundantagande grupp! Men, kan en grupp bestå av endast en person? (Thornberg, 2006)


Jag har tråkigt. I am bored. Je m'ennuie.
Varför måste man skriva tenta för?
(Har till och med så tråkigt att jag refererar till kurslitteraturen i inläggets rubrik. Sorry.
Grundantagande grupp = en grupp som ägnar sig åt andra saker än att arbeta med det som de ska göra.)

Men nu behöver jag bara koncentrera mig en liten stund till. Sen ska jag och Karin ta bussen till Jessica, och där ska vi baka pizza tillsammans med henne och två andra SPM02:are! :) Ska bli roligt! Sen blir det antagligen HG efter det.... mycket bättre än plugg, det är en sak som är säkert.

Bon après-midi!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag har inte ens börjat med hemtentan ännu. Kommer att skriva som en galning nästa vecka. :P

2007-10-20 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0