Lite te kanske hjälper?

Jahapp. Opponerade på Emma och Victorias kursuppgift idag. I morgon ska vi få höra vad folk tyckte om vår. Ska bli intressant faktiskt.

Trampade ner till stan en vända för att fylla på min bläckpatron till skrivaren. Det hela slutade med att jag kom därifrån inte bara med en bläckpatron utan en ny jacka och mössa. Ojdå. Men, hade ju faktiskt gått och spanat på dem ett tag så... Nu blir det till att leva snålt i två veckor till nästa bidrag från CSN kommer... Livet som student är härligt.

Som om det inte vore illa nog att pengarna bara försvinner så håller jag dessutom på att dra på mig en förkylning. Har ont i halsen, den kliar så där oroväckande. Har nog druckit en liter te idag. Håller tummarna för att det ska hjälpa!

Kolla vilken fin bild Valentin har gjort! Oss två, och en massa små bilder från Halmstad. Åh...



Nu ska jag glo på CSI. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0