Skoputs fungerar lika bra på cyklar


Klockan ringde vid 9 i morse, och efter det jag ätit frukost, duschat och kämpat mig igenom en artikel som skulle läsas, så somnade jag om. Var visst tröttare än vad jag trodde! Borde kanske börja med multivitamin eller nått :)

Efter föreläsning i Vallfarten så satt jag en stund i Key och pratade med Victoria och Johanna. Ingen av oss hade någonting och göra egentligen men orkarde inte röra på oss, förutom Johanna då som sprang runt och hämtade godis till oss från utställarna i Peidagogos 2007. Hon tog även en skoputs från ett av borden och putsade mina och Victorias stövlar, och senare även min cykel tills den riktigt sken. Haha. Crazy girl! :)

Och så är det ganska roligt hur många det behövs för att lyckas pussla ihop något på Photoshop. Hehe. Affischen blev fin iallafall! Laserdome nästa. Har typ inte spelat det sen, hmm, högstadiet. Ska bli intressant!

Nu ska jag äta något, och sen blir det träning med Sanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0