Laissez le massage après le thon!

Lämna massagen efter tonfisken! -Anna-Lena Brundin på Kalasmottagningen

(Skulle ju vara "lämna ett meddelande efter tonen"..det är inte så lätt med franska!)
Haha, jag tyckte iallafall det var lite roligt.

Var ganska trevligt på Kalasmottagningen. Mässa först med en massa tävlingar, godis och gratis saker som det brukar vara, sen åt jag, Christian och Erik lite hemma hos Christian innan vi cyklade tillbaka för att lyssna på the Sounds. Mässan ledde dock till att jag började fundera på om jag hamnat på rätt utbildning eller inte... jag tänker alltid alldeles för mycket. Kanske skulle jag valt ekonomi ändå? Men jag gillar ju inte ekonomi....behöver man gilla ekonomi då? Blä. Det är inte lätt att veta vad man vill.
Ger det här ett försök iallafall! Känns intressant hittills....snart är det dags för VFU också, första praktiken. Ska bli spännande. Lilla Jennifer första gången framför en klass....aaahhh!
Hoppas på att kunna få träffa och prata med lite fler människor från programmet också...inte för att jag har något emot de i min nolle-grupp och seminariegrupp, men ju fler människor desto roligare!

Och nu har jag gett efter för grupptrycket ytterligare en gång och skaffat Facebook. Fixade det för 5 minuter sedan...så har inte riktigt fattat hur det funkar ännu, men det löser la sig som allt annat också brukar göra.

Nej, nu är jag trött.
Seminarie i morgon, och innan det måste jag läsa....

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0