MacGyver 05.00


Jag har kollat på MacGyver tre dagar i rad. (Eller ja, tre morgonar i rad mellan kl 5 och 6.) MacGyver... vilken serie egentligen. Hjälten nr 1 liksom. Har suttit och käkat frukost och spanat in hans oerhört snygga åttiotalsfrilla, för tight sittande jeans och fula glasögon och bara önskat att det gick något lite bättre på tv... men vad kan man förvänta sig kl 5 på morgonen? (Sorry Karin, jag vet att du gillar honom!)

Kände att jag tog ut lite onödig aggression på MacGyver nu, men det beror nog på att jag är ganska så trött.
Nu är praktiken iallafall över för denna veckan. Två dagar i Linköping och sen bär det tillbaka till Vadstena.

Och gud vad skönt det är att träna!! Var alldeles för längesen det blev någon ordentlig träning... Joggat har jag ju gjort, men någon "organiserad" träning har jag nog inte varit på sedan Famous körde slut på oss i Ennis. Vilka minnen! :)  Så, trots att jag spenderat halva dagen i Vadstena kände jag mig väldans träningssugen när jag kom hem så jag trampade iväg till Campushallen. Var först en timme i gymmet och sen på passet Step styrka i 1 timme och en kvart. Underbart. Kommer säkert ha träningsvärk i morgon, men det är det värt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0