Någon som har en tidsmaskin?


Jag däckade vid strax efter nio igår kväll. Så tidigt har jag nog inte somnat en fredagskväll på flera år. Det är tufft med VFU.

Plugg idag, men fest ikväll! Stor invigningsfest för alla här på Colonia - det blir nog riktigt trevligt! Har precis varit iväg och hjälpt till lite med maten. Mitt hus har fått i uppdrag att fixa sallad, så nu har vi gjort två enorma salladskålar och två hinkar... hoppas det räcker!

Annars så, allmänt förrvirrad vad det gäller utbildningsvalet. Ena sekunden känns lärare helrätt, men nästa så gör det inte det. Det har kännts väldigt lärorikt att komma ut i skolan och testa på lite... vi får se vad jag hamnar i slutändan. I bland önskar jag att jag bara kunde resa in i framtiden för att se vad man gör då liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0