måndag 21 april

Idag har varit en lång med trevlig dag, bestående av VFU i Vadstena och franska på universitetet. Vår handledare verkar bra, och vi ska få göra en hel del moment själva. Ska bli spännande att hålla i undervisning själv! Det kräver dock en del planering, så jag har mycket att göra... planering av undervisning plus att jag borde läsa en massa annan kurslitteratur. Det kommer bli två intensiva, men roliga veckor! Efter att ha varit borta i ca 12 timmar är jag nu väldigt trött. VFU tar på krafterna. Har ätit rostat bröd, och klämt i mig en massa godis, så nu har jag även ganska så ont i magen. Det är bäst att jag går och lägger mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0