Plugg är tröttsamt


Det är fint väder och jag sitter inne och pluggar. Sånt gör en alltid så glad....
Fast det har i och för sig regnat i flera omgångar idag, så jag har inte haft så många möjligheter att gå ut utan att komma tillbaka in som en dränkt katt. Men kanske att jag ska ge mig ut en vända nu...hmm. Ja. Ska ha franska kvart över fem så skulle ju kunna promenera ner idag istället för att ta cykeln.... detta tåls att fundera på.

Har fått lite gjort iallafall, åtminstone i förmiddags. Kursuppgift 1 är färdig och utskriven. Skönt. Men när det sedan kom till det stora antal artiklar som ska läsas den här veckan har det gått minst sagt trögt. Har tagit mig igenom en och sen två sidor på den andra och därefter somnade jag. Yes.

Oerhört intressant inlägg detta. Sorry.
Känner mig iallafall mer produktiv om jag skriver här än om jag ligger och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0