Stress och ångest är inget vidare

Vi har mycket att läsa just nu. Och det tar tid. Jag börjar känna mig lite stressad.

Usch, vad skönt det var när man inte pluggade egentligen... inga läxor, uppgifter och tentor... det är det bästa. Men har man bestämt sig för något så får man bita ihop helt enkelt. Frågan är dock om jag bestämt mig...? Nej, jag vet inte. Jag börjar få lite ångest också eftersom den 15 april är nästa vecka... ska söka något annat till hösten tänkte jag för att kunna byta om jag känner för det. Men vad ska jag söka? Det är frågan det.

Tog en paus från pluggandet innan och testade på Core på Campushallen... oohh, det  kändes i magen och ryggen. Jag hoppas på träningsvärk i morgon. Träningsinstruktören sa att går man på Core så har man ett sixpack till sommarn, garanterat. Hmm... jag vet inte om jag tror på att jag skulle lyckas med det, men försöka går ju. Jag ska definitivt gå fler gånger iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0