à la maison


Så var man hemma igen efter en kort men trevlig vistelse i fransosernas huvudstad. Det var ganska skönt att komma hem faktiskt. Känns som om Disney är ett avslutat kapitel för mig nu. Det har varit jättekul, men nu räcker det.... Nästa gång får det bli något annat!

På söndag eller måndag åker jag till Uppsala, men innan dess har jag en hel del att pyssla med.
1) ta ett slutgiltigt beslut om vad jag faktiskt ska läsa (jag har kommit in på både senare del av lärarprogrammet och språkvetarprogrammet och nu tvekar jag igen. Denna ständiga ångest, jag hatar det.)
2) fixa hemförsäkring
3) adressändra
4) söka bostadsbidrag
5) teckna avtal om hushållsel
6) försöka fixa mitt BankID som inte funkar för att kunna söka studiemedel. CSN bara krånglar
7) kolla upp om jag ska åka tåg eller flyga till Uppsala och hur jag ska lyckas få med mig så mycket bagage som möjligt

Ikväll ska jag gå på bio och se Sex and the City med Ida och Karin. Ska bli kul! Träffade tjejerna igår också tillsammans med Mikaela och Jessica. Vi satt och fikade hos Karin i flera timmar. När man inte har setts på flera månader så har man en del att prata om! :)

Nej, bäst att jag sätter fart nu.

Kommentarer
Postat av: Axel

Hej. Vad bra att du kommit hem ordentligt. Ps. Jag har fortfarande samma nummer :p Puss!

2008-08-21 @ 19:23:08
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0