LOV!

Tentan är över och jag har jullov! Underbart.
Dessutom har jag fixat i stort sett alla julklappar nu vilket känns väldigt bra.

Studierektorn på institutionen för Moderna Språk på Universitet ringde mig för en stund sen och sa att hon fått mitt namn på rekommendation från vår lärare i litteratur. Hon undrade om inte jag ville ringa upp och prata med och svara på frågor från nya studenter den 12-15 januari. Dessvärre är jag i Halmstad då, annars hade jag lätt ställt upp. Så det får bli en annan gång!

Nu har jag ätit en massa godis så att jag fått alldeles ont i magen. Ska lägga mig och vila lite innan det bär av på tentafest.

Kommentarer
Postat av: Elise

Bravo jenna, va duktig du är <3 längtar tills du kommer hem! :D

2008-12-17 @ 17:47:05
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0