Borta bra men hemma bäst

Jag vill inte åka tillbaka till Linköping redan i eftermiddag. Vill stanna hemma lite till.
Varför måste man gå i skolan för? Blä!

I går var jag på stan en sväng med mamma, pappa och Bella. Vi var inne på några resebyråer för att se vad som tänkas kunde finnas kvar för resor för 5 personer till sommarn. Här ska det resas iväg på solsemester nämligen! Jag längtar. Just nu lutar det åt Grekland, men det är inte helt bokat och klart ännu.

Fick dessutom köpt mig ett par nya innegympaskor. Jag anser att när man får ont i benen (typ inne i benen, i skelettet liksom) och under fötterna av ett par skor så är det dags att köpa ett par nya. Så, så blev det...!

I gårkväll hade vi en liten fest för mamma hemma hos oss. Farmor och farfar och bägge farbröderna med familjer (så när som på en kusin) kom hit och åt mat och glass med lakritssås och kollade på melodifestivalen. Mycket trevligt!

 Jonatan och Rasmus :)

Jag gillade Fridas Upp och hoppa. Kan slå vad om att det kommer bli en av sommarens stora plågor. Men, bäst av alla var ju faktiskt  återigen Björn Gustafsson. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0