Everybody, everybody, eeeeeeverybody loves Julia!


Grupparbete på biblioteket i stan idag. Den här delrapporten känns mycket lättare och vi har inte mycket kvar. Yay! Därför har vi beslutat oss för att vi inte ens behöver ses i morgon. Så jag är alltså ledig. Härligt. Tar resten på onsdag och så avslutar de andra på torsdag om det behövs. Själv åker jag då hem till Halmstad. Hemma väntar Kent, tandläkarn, begravning, familj och vänner. Ska bli skönt att komma hem lite.

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra med min eftermiddag. Har franska kl 17, men fram tills dess ska jag bara slappa. Kanske försöka sätta ihop någon affisch för aktivitetsutskottet.

Kollar på Tom Hanks och Julia Roberts hos Oprah. Vill se Charlie Wilson's War!

Celebrities like to pretend they put on weight for movies. I'm not gonna lie. I was just fat.
-Tom Hanks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0