KraValentine


Sitter i sängen och käkar överblivna chips från förfesten. Mmm... gott. Eller inte egentligen. Urk. Ska sluta nu. Känns bra att jag ätit lite flingor också. Tanken var att jag skulle träna idag. Får se vad jag orkar, just nu känns huvudet lite tungt.

Hade riktigt roligt igår iallafall! Trevlig förfest här och sen en massa dans på Kårallen. Skoj, skoj! Knasigast igår var en fransman iklädd kjol och clownnäsa som jag pratade med. Han befann sig underligt nog inne på tjejernas toa, bizarre!

Overål är ett grymt skönt plagg att ha på sig. 

image217

Sanna, jag och Emma 


Nä, nu blir det till att städa upp här lite. Måste dammsuga upp chips och popcorn från golvet och diska en massa glas. Bonne journée!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fina ni är i era overaller :) vad läser de andra för program?

2008-02-17 @ 17:51:46
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0