Skola, träna, äta, sova!

VG! Andra tentan fixad. Skönt.

Mycket tid i skolan den här veckan, vilket i och för sig är ganska trevligt mestadels. Grupp H1 is the best!
Idag har vi läst walesiska. Det kan man kalla ett språk som inte liknar någonting annat. Svårt, men intressant! Jag gillar språk. Oui oui!

Jag har nu också inlett mitt nya nyttiga liv. Träning är kul när det blir rutin. Tror dessvärre inte att jag kommer bli samma träningsnarkoman som jag var på Irland (har inte tiden till det heller tyvärr, här slutar man inte 16.30 varje dag och har sen inget och göra), men i bättre form ska jag försöka bli! Jajamen!

Känner mig ganska uppåt. Ikväll ska jag gå på möte med Aktivitetsutskottet, laga matlådor och baka chokladbollar!
Och se på Grey's Anatomy såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0