Typiskt

Introduktion på språkligt tema idag. Verkar ganska intressant, men mycket att göra. Det som kändes allra bäst (läs: inte alls!) var att den föreläsningen som jag missar på torsdag nästa vecka då jag ska hem till Halmstad, ansågs absolut nödvändig för att klara tentan. Så djälva typiskt. Här går man på allt och är duktig och pluggar och sen när man tar ledigt två ynka dagar så missar man det som är viktigt. Blä. Jaja, får lita på de andras anteckningar och försöka gå på föreläsningen om två veckor istället (om det går).
Nog klagat för idag.....

Köpte biljett i förmiddags till KraValentine, dvs kravallen här på lördag. Så, nu ska jag äntligen få inviga min overål! Ska bli riktigt kul!

Jag måste komma ihåg att inte dricka te förrän det svalnat. Aj aj, min tunga.
Strax är det CSI NY (spännande spännande) och sen blir det sängen. Skola kl 8 i morgon.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om det är föreläsningen om textanalys så klarar du dig utmärkt med andras anteckningar. Själva föreläsningen är rätt värdelös faktiskt, första halvan består av diverse skönlitterära boktips och andra av textanalysen. Men där räcker som sagt anteckningar, så du behöver inte oroa dig! :)

2008-02-11 @ 21:33:28
URL: http://francesfarmer.blogg.se
Postat av: Jenny

Jodå, allt är nog riktigt bra med mig. :) Hur är det själv?
Du råkar inte ha koll på några förfester på lördag förresten? :)

2008-02-11 @ 22:34:51
URL: http://francesfarmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0