Hick!

Måste börja packa idag. Fy vad jobbigt. Jag hatar att packa. En sak som är bra är i allafall att jag vet vad för saker som jag ska ta med mig tillbaka till Linköping, vilket innebär att jag slipper stå och vela framför garderoben som i vanliga fall. Men, problemet nu är att mina saker aldrig kommer att få plats i min väska. Väskan var redan full när jag kom hit, och nu har jag ännu mer saker som ska med tillbaka. Ska t.ex. trycka ner en stekpanna och lite andra julklappar... hmm, ska bli spännande att se hur jag ska lyckas lösa detta.
Är dessutom lite smått bakis idag. Eller ja, mest huvudvärk och allmänt trött. Så, hade helst bara legat i soffan och glott på tv eller nått.

Kvällen i går var väldigt trevlig iallafall! Jag, Cecce och Johanna var på Morfars. Riktigt schysst ställe faktiskt! Vi drack drinkar, öl och cider och pratade till 01.25 då jag tog bussen hem. Somnade på bussen och höll på att missa min hållplats, och sen när jag halvsprungit hem i kylan så fick jag fyllehicka precis när jag klev innanför dörren. Hickade så högt att mamma och pappa vaknade, haha. Så kan det gå. Tack för en rolig kväll tjejer!

Det blåser ju halv storm ute. Huh!


Kommentarer
Postat av: cecilia

haha fyllehicka :D jennifer då! Tack själv, jag hade också väldigt trevligt!

2008-01-05 @ 11:20:32
URL: http://alvbring.blogg.se
Postat av: Hille

fyllehicka är aldrig kul att få.. hehe... allt är fint med mig. hoppas är bra med dig me. vore kul att ses nån gång, få ta och komma ut till dig och festa lite kankske nån helgen. kram

2008-01-05 @ 15:49:50
URL: http://hkjellsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0