It all started with a chair


Visst är det underbart att vakna och bara se hur det öser ner ute? Helst ska det ju blåsa också, så blir det extra trevligt.  Men nej, ska inte deppa över vädret... inte sålänge jag inte behöver gå ut iallafall. Kanske om några timmar då jag måste trampa till Ryd och handla dock. Jag hatar att cykla i regn. Speciellt om man typsikt nog skulle ha valt att ha glasögon på sig då.... det blir som en vindruta i ösregn fast utan vindrutetorkare liksom. Wonderful. Man kan lika väl cykla blind istället. 

Nä, nu ska här städas. Plockas undan, dammas, dammsugas, moppas, städa kök och badrum, ja hela rubbet. Kanske till och med ska putsa fönstrerna. På insidan då. Känner inte för att öppna och få in regnet i lägenheten... nej.


Åh, förresten! Såg Juno igår. En riktigt bra film! Hoppas på att den vinner många Oscars.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var ett ekonomiassistent jobb :) Ja, man får hålla tummarna!

2008-01-25 @ 11:04:56
URL: http://hannah035.blogg.se
Postat av: Cecilia

Lustigt, jag såg också Juno häromdagen! Den var väldigt rolig :)

2008-01-25 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0