La vie est trop sérieuse pour m'y ennuyer


Sitter och försöker läsa lite av all den kurslitteratur som jag nu måste börja ta i tu med. Så segt.
Men men, ett par timmar och sen får det räcka för idag.

I eftermiddag ska  jag och Karin till IKEA! Jag tänkte att jag skulle köpa nya gardiner. Och så kanske ett par växter till mitt fönster. Frågan är dock om jag kommer lyckas hålla dem vid liv. Jag har ju inte lyckats hittills, men tredje gången gillt heter det väl?

Måste bara dela med mig av den låt som spelas oftast och högst i min dator och iPod för tillfället. (Ytterligare en på franska...sorry för alla er som inte förstår... men den är grymt bra!) Cristophe Maé i le Roi Soleil - À qui la faute....

Je suis fait pour la fête
Pas pour la prise de tête, non


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0