Lunchrast


Lalalalala.... jag har egentligen inget vettigt att skriva överhuvudtaget, men i brist på annat att göra medan jag väntar på att min mat ska bli klar så får det bli några onödiga rader här helt enkelt.

Min skrivare funkar igen! Yay! Behövde dock beställa helt nya patroner till den. Segt.... men men. Det är väl en smäll man får ta antar jag.

Vi hade träslöjd nu på morgonen. Det var typ första gången sen 7:an kanske, så det kändes lite speciellt. Inte för det var särskilt mycket till slöjd egentligen. Först lite teori och bakgrund till slöjdämnet, och sen fick vi i grupper tillverka lite olika instrument, väldigt basic... Jag hade hoppats på att få göra en smörkniv eller en fågelholk eller nått, men men. Man kan ju inte få allt!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Ingen fågelholk?! Det hade varit roligt om du kunnat göra en exakt kopia av ert hus haha. Det hade varit väldigt amerikanskt i alla fall!

2008-01-30 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0