Oranga?

Biokväll med Karin och Malin! Det blev Cassandra's Dream av Woody Allen... en, som alltid då det är Woody Allen, underlig historia med oväntat slut. Ganska bra, klart sevärd. Snygga skådisar dessutom, både Ewan McGregor och Colin Farrell.

Jag köpte gardiner idag. De är oranga. (Hur böjer man förresten orange i plural? Oranga? Orangea?)
Det blir iallafall en väldig kontrast mot mina vita gardiner som jag haft innan. Men jag tror det kommer bli mycket bra! Det är kul med lite nytt... :) Det bästa vore om man någon dag kunde få typ gänget från Äntligen hemma, Room Service eller varför inte Extreme Home Makeover att komma och inreda. Det hade varit coolt.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att det är oböjbart. Dina gardiner är orange.
Puss från mig som just nu besitter visheten som alltid kommer vid den här tidpunkten på lördagsnätter! ;)

2008-01-27 @ 01:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0