Tell me why

Nya kursen verkar lite flummig. Men ganska bra föreläsningar än så länge iallafall, så vi får väl se hur det blir.....
Vi ska göra ett projektarbete i grupp... grupperna delas in på torsdag, men redan nu har jag och några delat in oss i en grupp som vi hoppas få behålla. Träffades ikväll hos Johan och åt cupcakes och drack te. Trevligt!

Såg just på breaking news på BBC att Heath Ledger hittats död i sin lägenhet i New York! De tror att det var en överdos. Riktigt sorgligt. 28 år gammal bara. Varför ska kändisar, eller någon annan för den delen, behöva ta till droger för? Någonting är allvarligt fel med världen.


Annars känns det lite jobbigt idag. Önskar saker vore lättare.


Kommentarer
Postat av: Axel

Galet med Heath Ledger, han var ändå med i 10 orsaker att hata dig som jag köpte för 69:- på Konsum Käringberget. Vad gäller drogerna så tror jag det var för att det var väldigt (nåja...) häftigt. Han var ändå Hollywood-stjärna liksom, det hörde väl till?

Notera att klockan är 05:21 nu och jag inte är det minsta trött. Tur att vi inte har några föreläsningar imorgon.

2008-01-23 @ 05:23:15
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0