Upprörd

Terminen kunde ju börjat bättre. Jag menar det är ju inte illa nog med att man har caset som hänger över en och andra gruppuppgifter och så... nej. Nu kommer det ett mail angående nästa kurs som gjorde mig minst sagt på sämre humör än vad jag var innan.

1. Kursen har eximinationsvecka veckan efter påsk, vilket betyder att jag måste plugga påskhelgen och antagligen inte kan åka till London som planerat.
2. Vi har VFU i Vadstena varannan måndag, vilket betyder att jag antagligen kommer komma hem sent och missa min franskakurs som börjar kl 17 på måndagar. Dessutom, när vi har det "språkliga temat", vilket intresserar mig mest, så är det sportlov här och VFU:n blir inställd. Så djälva typiskt - fick inte se något språk under första VFU:n och inte nu heller. Jag ska klaga.
3. Vi ska läsa i PA1 gruppen, vilket i och för sig ska bli trevligt, men det står att vi också ska bli indelade i små grupper. Jag blir inte ett dugg förvåndad om jag hamnar med B igen. Jag orkar inte mer!

BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Såg din kommentar i min blogg först nu. Hehe. Hoppas du haft en bra jul och ett trevligt nyår :) Kul att läsa din blogg också. Och jag ska försöka blogga lite oftare :) Hehe. Puss och kram

2008-01-07 @ 17:44:50
URL: http://hannah035.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppsan, det lät ju inte så bra. Och jag insåg idag att vi inte alls är lediga såsom jag trodde eftersom våra PM ska in veckan efter. Dessutom har vi "sportlov" dvs PMvecka vecka 8, och mamma o filip har vecka 10. :( Skitmkt att göra dessutom, det kommer inte bli mkt tid över den här terminen. Valborg har de dock snällt nog lämnat hyfsat fritt. Antar att de förstår att det inte görs mkt skolarbete då iaf! ;)

Puss!

2008-01-07 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0