Det hade varit haftigt att skriva nagot coolt pa grekiska har, men tyvarr, jag kan inte ett enda ett! 'It's all greek to me' har aldrig kants mer passande!

Sitter pa ett internetcafe i Agios Gordis dar vi bor och dricker iste. Resten av familjen ar nere pa stranden och jag ska strax dit tillbaka och kasta mig i vattnet.  Har ar sa harligt varmt och skont (jag som nastan alltid fryser har inte behovt ha mer an ett linne pa mig under hela tiden!). Vi ligger mest vid stranden och i vattnet och slappar, men har ocksa hunnit med lite utflykter, som t.ex. tagit en liten bat ut till en ode strand. Lovely! I morgon och pa onsdag ska vi hyra bil igen och ge oss ut och upptacka fler delar av on.  

Nu sitter jag har och vantar pa att Emma ska sms:a, ringa eller maila. Vi haller pa for fullt att soka lagenhet i Uppsala, och det ar inte det lattaste nar den ena befinner sig pa en grekisk o och den andra i Paris. Men men, det ska nog ordna sig. Som det ser ut nu sa har vi kanske nagot pa g! Men det ar mycket som ska klaffa, kopoang, lage, hyra etc.  Haller tummarna for att vi far tag pa nagot bra. Hade varit skont att ha det fixat innan jag aker till Paris jag ocksa.

Hoppas allt ar bra hemma i Sverige och att solen lyser pa er ocksa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0