Gårdagen


Grattis Elise till studenten!! :)

  

Så stolt jag var över min fina lillasyster igår. Jag stod och var superspänd vid amfiteatern på Sannarp och kom ihåg just hur det kändes för tre år sen när jag själv sprang ut genom de dörrarna. Wow, vilken känsla. Och nu fick jag stå på andra sidan och se hur glad min syster var. Nere i parken senare var det som alltid grymt mycket folk, men det var inga problem att hitta Elise eftersom hennes klass tågade först av alla i ledet! Johan och Isak kom och hämtade upp mig, Elise och Alexander i Johans lilla svarta Opel som var dekorerad med ballonger dagen till ära, och med musik på högsta volym körde vi sen en sväng i Halmstad innan vi anlände hem där det var studentmottagning. Mycket folk och god mat. Jättetrevligt!

Vid halv elva tiden så bestämde jag, Isak och Johan oss för att vi skulle sticka iväg till Söndrum för att träffa Andreas och några andra. Vi hamnade först hos Lisa innan vi allihopa gick hem till Andreas, där vi satt ute och drack vin en ganska lång stund. (En hel del vin hamnade dock på mina jeans, vilket inte var mitt fel! Andreas tömde därför halva saltkaret i knät på mig, vilket innebar att mina jeans blev vita och inte mörkblå. Snyggt! ) Det är konstigt hur saker och ting inte förändras.

Idag blir det nog stranden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0