Att läsa eller att laga mat? Det är frågan.

Historia och religion stod på schemat idag. Två av mina favoritämnen, iallafall tidigare. Var helt okej idag också... bäst var första föreläsningen som handlade om påhittade Anders Svensson, född 1808, och hans livsöde.

Nu har jag städat lite här (vilket behövdes!) och funderar nu på om jag ska plugga eller laga mat. Inte för att jag är sådär jättehungrig, utan mest för att jag efter storhandlingen i måndags har en massa mat som behöver tillagas inom en hyfsat snar framtid. Hmm... svårt val, plugg eller matlagning? Nej, ganska lätt faktiskt... nu ska jag in på arla.se och spana efter något gott recept så blir det ännu roligare.

Tjohotjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0