Google

Jag var inne på Google och kom inte ihåg var det var jag skulle googla  för något, så i brist på annat så googlade jag på mitt eget namn för att se vad som kom upp. Har aldrig gjort detta innan, så blev lite överraskad av resultatet. Google letade upp allt med Jennifer och Månsson i, och det finns ju tydligtvis inte bara jag som heter det så, ja det blev en del träffar... Men de träffarna som verkligen var mina var min Facebook, och en sak till,nämligen en uppsats som jag skrev i ettan på gymnasiet. Denna uppsats om EU:s gemensamma försvar, tog mig till Bryssel och Europaparlamentet tillsammans med 8 andra vinnare. Jag var lite stolt över det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0