Jaha, då var den här helgen också slut...

Man kan ju snacka om varierande väder. Igår vid den här tiden var det strålande sol och riktigt vårväder. Nu: snö i mängder. Jahapp.

Strax dags att åka tillbaka till Linköping. På tåget upp ska jag plugga har jag tänkt. Men känner jag mig själv rätt så blir det inte så mycket pluggande som jag planerat. Det blir det aldrig. Jag har inte fått gjort så mycket som jag tänkt hittills iallafall. Men... ja ja. Jag hoppas på att tentan ska ordna sig ändå. Har ju morgondagen på mig också.

Huh. Jag fyser bara jag kollar ut genom fönstret. Hoppas på att det inte snöar lika mycket när jag kommer fram ikväll. Trevlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0