Mat i mängder

Min kyl och frys är numera fulla med mat efter turen till Willy's i förmiddag. Känns som jag har mat fram till sommaren... Väldigt bra! Så, mitt projekt är nu att laga massa god mat som man också kan göra matlådor av. Lasagne stod först på listan. Ser ganska gott ut, gör det inte? Får hoppas det smakar gott också bara... :)



Nä, nu ska jag läsa lite. Har inlett Humanistiskt-Samhällsvetenskaplig miljö idag. Verkar kul, jag gillar de ämnena som ingår iallafall. Måste dock beta mig igenom ett antal artiklar och ett kapitel i Liedman. Yay...
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag somna halvvägs och bestämma mig för att göra något annat istället. Idag är jag riktigt sugen på att baka typ kladdkaka eller något, så sannolikheten är nog stor att jag gör det istället.

Trevlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0