Sanna är frisk så ikväll blir det Friskis!

Föreläsning i källkritik och så planering inför gruppens slutliga muntliga redovisning. Hehe,  som det ser ut nu så lutar det åt att jag ska prata svenska, finlandssvenska, finska, engelska och franska under samma redovisning. Haha...ska bli spännande att se hur det ska gå! Ska höra med Pilvi om lite bra finska fraser om jag kanske kan använda mig av.... Våra planer är, som alltid då det kommer till redovisningar, storslagna. Får se om vi lyckas få ihop allt så bra och roligt som vi önskar bara :)

Var även och lyssnade på en föreläsning idag med Brian Palmer, en lärare från Harvard. "What does it mean to be well-educated?" Intressant!

I eftermiddag har jag pluggat, eller rättare sagt försökt tills dess jag inte kunde hålla ögonen öppna längre. Har betat mig igenom kurskompendiet nu iallafall. Det är en bra bit på vägen trots allt.  Måste snart börja repetera för tentan med.... usch.

Nu har jag käkat lasagne. Mums.
Kl 20 är det station/medel/75 på Friskis som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0