Söndag

Jag hade tänkt träna idag vid kvart över fyra... nästan exakt nu alltså. Men... nej.  Är för trött och känner mig inte helt fit for fight heller. Men för att inte få alldeles för dåligt samvete över att jag inte rör på mig och eftersom solen skiner, så tänker jag nu istället ge mig ut och gå och en sväng. Behöver lite friskt luft så att jag orkar fortsätta plugga sen. Har inte lyckats så bra med pluggningen hittills idag heller. Fastnade framför en dokumentär om Bill och Hillary Clinton och sen var det ett program på franska på tv:n och då var jag ju fast. Inte något att göra något åt. Nu ska tv:n stängas av iallafall och jag ska ut och spatsera, fundera och lyssna till Across the Universe-soundtracket på iPoden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0