Äckliga nudlar... uuuuuuuhhhhh


Eldorados nudlar måste vara bland det äckligaste som finns! Uuuuurk!
Jag behöver handla.

Artikelsökning, seminarium, joggingtur och solning har jag hunnit med idag. För kvällen har jag gjort en "att göra lista" med saker som jag borde göra... frågan är dock hur långt jag kommer hinna på den. Jag är inte så effektiv när det kommer till tråkiga saker som städning, plugg och annat.

I morgon är det Utekravallen! Ska bli riktigt kul! :D
Och på lördag kommer familjen och farmor och farfar!

Bonne soirée

Kommentarer
Postat av: Hille

allt är fint med mig, super fint väder
växjö. Allt är fint med dig oxå? du trivs i linköping. såg att du ska till paris i sommar, roligt. Kram

2008-05-08 @ 20:43:49
URL: http://hkjellsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0