Jobb i morgon!

Jag hade tänkt tentaplugga idag. Det har jag inte gjort. Inte mer än en timme iallafall. Därför har jag lite dåligt samvete nu. Men jag får väl sätta mig ner en stund senare och titta igenom böckerna och försöka banka in alla fontetiktermer och alla dessa miljoner undantag som finns i franska språket (jag blir galen!).
Sen blir det sängen tidigt, för i morgon ska jag befinna mig på jobb vid tio i sju. Första uppdraget via Manpower alltså! Jag ska jobba i "fyllningen" på Fresenius Kabi, ett läkemedelsföretag här i Uppsala. Ska jobba ända till 19.20, så det blir många timmar. Spännande ska det bli iallafall. Jag får lämna en rapport senare på hur det gick!

Nä...nu ska jag sluta äta lördagsgodis och gå och göra något vettigt istället.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0