Söndag

Kleerup var full när han DJ:ade på V-dala igår. Det var ju sådär. Folk menade på att det var en besvikelse. Ja, betalar man 35 000 kr för att få dit honom så kan jag nog hålla med om det. Men men, vi hade ganska kul iallafall. Fast bäst var nog förfesten (inkluderat tårtbakande) och att få äta hamburgare och pommes frites på Max vid 02.30. Sara hade med sig sin franska pojkvän så jag fick även prata en hel del franska. Så sammanfattningsvis var det en mycket trevlig kväll!

Idag är det snöstorm här. Jag måste tvätta. Typ hela min garderbob dessutom. Men det bär mig emot att gå bort till tvättstugan.

Annars så ägnas dagen åt städning och plugg. Och så ska jag laga lasagne om en stund för kl 17 får vi hit en gäst på middag. Så, nu hinner jag inte sitta här längre!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Haha, jag vet inte ens vem den där kleerup är...borde man veta det?

2008-11-23 @ 15:47:00
URL: http://alvbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0