Today

Inte världens roligaste dag idag kanske. Överst på min att göra-lista stod tentaplugg, men som vanligt hann jag inte riktigt med så mycket som jag hade tänkt mig. Vår första tenta är nu i veckan, en del på onsdag och andra delen på fredag. Börjar bli lite nervös, men det ska förhoppningsvis gå vägen. Har ju några timmar till på mig att läsa så.....

Idag har jag också införskaffat en extern hårddisk (eftersom min dator börjat bete sig lite konstigt så tänkte jag att det vore nog bra om jag köpte en sådan). Får bara hoppas nu att inget händer med datorn innan jag installerat den och fört över det jag vill spara.
 
Jag måste dessutom erkänna att jag är ganska stolt över mig själv. Jag har tränat varannan dag nu i två veckor. Inte illa va? :)  Mönstret kommer nog tyvärr brytas efter onsdag, men man måste ju prioritera. Tentafest eller träning? Jag väljer tentafest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0