Memories

Jag tar väldigt mycket kort, vilket folk i min närhet helt enkelt får stå ut med. Detta resulterar dock i att jag också har en VÄLDIGT massa bilder på min dator (jag borde verkligen köpa en extern hårddisk....). Nu har det gått så långt att mappen "mina bilder" nästan svämmat över, så därför har jag tagit tag i det jag borde gjort från början, nämligen att sortera upp bilderna . Det tar lite tid men det är roligt. Hittar så många fina och roliga bilder och självklart så måste jag kolla igenom de flesta. Det är häftigt så mycket minnen som finns samlade här egentligen... jag blir lite nostalgisk. Och glad över att jag faktiskt tagit så mycket kort som jag gjort.  

Skulle vilja lägga ut en massa bilder här, men nej, då hade jag fått sitta upp hela natten. Men några stycken blir det iallafall....

Mina fina vänner och jag från härliga Halmstad, sommaren 2005 och 2006:
( Lägg märke till vårt "grillchips"! Hehe. Jag saknar våra strandfester.)

        

Miss you


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha. Grillchipset är bäst :D Kul att se dig häromveckan förresten :) Hoppas allt är bra!

2008-11-07 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0