Extrajobb på g

Idag ringde Manpower till mig och erbjöd mig ett extrajobb. Ja, tack, sa jag lite förvånat. Grejen var den att jag fått ett "på grund av många sökande har du tyvärr inte blivit erbjuden det här jobbet"-mail från dem tidigare så jag blev minst sagt lite överraskad när de ringde och sa att de behövde ännu mer folk.  Som jag förstod det handlar jobbet om att rycka in extra vid behov främst på produktion och lager i Uppsala. Riktigt vad det innebär får jag väl reda på nästa vecka då det var möte på Manpower. Tydligtvis kunde man pussla ihop sitt schema själv, och det lät ju bra iallafall.
Jag har och i och för sig sökt jobb på Arlanda också, och skulle hemskt gärna vilja jobba där om det nu blev aktuellt. Trafikassistent, dvs att jobba med incheckning och så, verkar urkul. Men kanske att ett jobb i Uppsala är bättre ändå, det kostar ju både tid och pengar att pendla till Arlanda. Jaja vi får se. Jag håller alla dörrar öppna än så länge så får vi se hur det blir.

Ikväll har vi haft lite inflyttningsfika för några tjejer ur HJ. Mycket trevligt! Bullar, äppelkaka och kladdkaka. Mumsfillibabba!

Nu ska jag dock gå och lägga mig och läsa ut Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Spännande värre. Nej, jag har fortfarande inte läst hans böcker, men bättre sent än aldrig eller hur?!

Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0