Reunion 2058?

I morgon ska jag på föreningskväll på Norrlands. Temat är Reunion 2058. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig för något. Får i värsta fall gå dit i vanliga kläder och hävda att jag är klädd som man var för 50 år sedan, men det känns ju sådär kul. Någon som har en bättre idé? Vad som helst?! Help me.

Annars så har det varit två relativt lugna dagar. Skola igår men undervisningsfritt idag (vilket i och för sig inte betyder att man är ledig!). Köpte kort på Friskis och Svettis igår, så nu ska här komma igång och tränas ordentligt! Idag har det inhandlats mat på Willys, och så har jag pratat med studievägledarna angående våren (då jag ska läsa engelska eftersom franska B bara går på hösten) och pluggat.

Och nu i kväll så har jag lärt mig att bära fyra tallrikar samtidigt! Var med på en serveringskurs på Norrlands och kan nu (eller ska nu kunna iallafall!) duka korrekt och servera korrekt. Tanken är att jag ska vara med och servera på sittningar på nationen. Spännande. Jag är dock mest rädd för att jag kommer tappa en tallrik med mat i knät på någon eller orsaka allmänt kaos genom att krossa en massa glas eller något. Det hade varit så typiskt mig. Klantig, oh yes.



 

Kommentarer
Postat av: A

Snorkel, cyklop, simfötter och resten av outfitten ska vara hämtad från någon ur familjen Walsh eftersom dom kommer vara våra ledare 2058 när hela världen ligger under vatten... Jag hade gått som Brandon men jag tror du hade gjort dig mer som Cindy eller kanske Brenda.

2008-10-10 @ 01:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0