Inga nya tapeter...

Det luktar lasagne i min lägenhet. Det kan i och för sig bero på att det står en i ugnen som är klar om 10 minuter. Mums! Jag är hungrig.

Idag hade vi en andra besiktning av lägenheten, och de sa bestämt nej till våra planer om nya tapeter. Tråkigt. Men men, de skulle fixa lite andra grejer iallafall som t.ex. lackera om lådorna i köket och fixa gardinbeslag så vi får väl nöja oss med det. Och man får väl kanske lita på dem när de säger att när vi väl får möbler och tavlor på plats så kommer vi inte tänka så mycket på tapeterna....

Och ni ringde pappa och sa att de har kört från Halmstad. Familjebesök i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Så är det faktiskt! Jag höll på att dö när jag kom in här första gången och såg de fasansfulla tapeterna, men nu tänker jag inte alls på det :) så det blir nog bra ändå! Skoj med familjebesök förresten! Min kommer i mitten av oktober!

2008-09-18 @ 21:37:27
URL: http://alvbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0