Tvättstugetjafs

Vad jag älskar när det är fint väder ute! Det går ju inte att koncentrera sig på franska glosor då inte. Bröt mitt i och tog en promenad och nu tänkte jag ge mig ut och jogga lite också. Man måste ju njuta av solen så länge den visar sig. Har laddat iPoden med en massa nya låtar nu också, så ser fram emot att ta på mig löparskorna.

Ikväll kommer Ulrika hit och ska äta med mig och Emma, och efter maten ska vi cykla ner till Bosse och titta på en soffa som hans granne ville bli av med. Vi får se om det kan vara något för oss kanske.

En allmänt bra dag idag alltså, förutom att jag blev mäkta irriterad på en kille i tvättstugan i morse. Jag kom dit max fem minuter efter min maskin hade stannat, och då hade han redan plockat ur min tvätt! Bah! Så gör man väl inte? Jag sa att jag inte var klar, då jag faktiskt hade tänkt köra tvätten på centrifugering också, men han sa bara "jaha, men du kan väl ta en annan maskin? Den där är ju klar till exempel" Då svarade jag att "nej, jag föredrar att inte plocka ur andras tvätt" varpå han svarade "jag föredrar att inte vänta". (Det fanns flera andra lediga maskiner i rummet som han kunde utnyttjat dessutom!) Djälva idiot. Eller nja. Men grymt irriterad blev jag på den otrevliga typen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0