Jag kanske skulle satsa på att bli badmintonproffs igen...

Idag ska jag idrotta. Och inte vilken idrott som helst, utan badminton. För er som inte vet så spelade jag badminton i några år när jag var mindre. Jag älskar badminton. Och jag var faktiskt ganska duktig förr, blev till och med klubbmästare en gång. Jag har dock inga förväntningar på spelet idag, tror knappast att jag kommer utklassa mina motståndare direkt, men det ska bli grymt roligat att spela iallafall! :)

Och sen ikväll så ska det jobbas på Norrlands för första gången. Jag ska stå i garderoben på Samarret mellan halv nio till efter fyra på morgonen.  Så har ni vägarna förbi Norrlands så kom in och hälsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0