Busy busy


Tre sena kvällar den här veckan, och mycket plugg. Jag längtar lite till i morgon när jag får sova.

I tisdags: bjöds det på en riktig tjejkväll med HJ och Vajan i tisdags. Kul!  
I går:  var det "Swedish party" med Internationella utskottet på Norrlands. Vi hade bjudit in en massa internationella studenter för att bjuda på svensk mat och traditioner. Egentligen skulle vi ha varit sex personer som skulle varit med och fixat från kl 15, men det slutade med att det bara var jag, Kim och Marie. Så, puh! Som vi stressade runt för att få allt färdigt. Mat, underhållning, dukning... Som tur var blev det hela tillslut ganska lyckat iallafall! Men, ja... vi var helt slut när vi gick där ifrån vid halv tolv tiden.  
Och idag:  har jag varit på föreläsning och sen suttit och tentapluggat med Mikaela och Maria. Om en stund ska jag gå och lägga mig och försöka sova lite. Ikväll är det nämligen ett nattpass på Posten som gäller. Här ska sorteras Svepet mellan 22.30 och 06.30! Tjoho!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0