Utbyte?!


Har ganska mycket att göra nu! Mycket i skolan och en del att fundera över.

Kom precis hem från ett möte med några studievägledare som sa att de hemskt gärna ville hjälpa till med att starta upp nya franskutbyten via Erasmus till Lyon, Rennes och La Reunion(!)... Det var jag och en annan tjej där, och enligt dem så kunde vi två i stort sett bara säga vart vi ville åka och så skulle de fixa det. Yay! Okej, nu ska man ju inte ropa hej förrän man kommit över bäcken... Allt måste förstås funka med Instutionen för Moderna språk så att jag isåfall kan tillgodoräkna mig det hela som min franska C-kurs. Men kanske, kanske...går det vägen så kan jag åka till Frankrike redan nästa vår, ah! :D


Kommentarer
Postat av: Elise

Åå va roligt, jag håller tummarna! :) Puss love you

2009-04-02 @ 00:48:56
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0