Sommarlov

Jag vet att min uppdatering inte är den bästa. Men det kommer. Någongång. Så här på sommarn så blir det inte så mycket tid vid datorn, det finns ju annat att pyssla med. Kom hem från Norge igår, där jag semestrat lite med familjen. Supermysigt, och så himla vackert. Jag gillar verkligen Norge. Annars jobbar jag mest, vilket är både trevligt och tröttsamt men inte särskilt spännande bloggmaterial direkt. Och så går jag och tänker på att usch vad sommarn går snabbt,  och att jag måste verkligen ta och utnyttja de sista dagarna här nu. Träffa vänner, ligga på stranden och ha det bra. Så, ja,  jag får väl ta och blogga lite mer till hösten helt enkelt. Fast lite bilder från USA och Norge och annat kanske jag lägger upp ändå, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0