Happy Christmas


Jag har jullov och det är jätteskönt. Det är till och med lite snö i Halmstad, vilket inte direkt hör till vanligheterna här vid jul. Mys! Idag har jag varit hos tandläkarn, gått runt en sväng på stan och fikat med Cecce och Hannah. Trevligt trevligt. Och så är jag dunderförkyld vilket är mindre trevligt, men jag hoppas på att det går över till julafton.

I hallen står tre stora väskor med mina grejer i som jag verkligen borde ta tag i imorgon. Mycket saker? Oh yes. Men så ska jag ju åka iväg till Frankrike också om två och en halv vecka så jag var ju tvungen att tömma hela mitt rum. Har inte riktigt förstått att jag ska åka än. Lite vanlig resfeber/ångest lär nog infinna sig strax efter nyår
tror jag. Men det ska bli spännande! Aaaahh.

Den här terminen har varit en riktigt bra termin. Stressigaste hittills, men också den roligaste. Besançon var kanon och praktiken var lärorik. Mycket plugg, men det gick ju bra till slut. Och så mina fina kursare! Kommer sakna er i Rennes Amalia och Michelle. Kom och hälsa på mig! 

December har varit en mysig månad. Ibland är det tråkigt att tiden går så fort bara...


En liten del av vår superfina julgran!


På julafton åker vi till Västergötland, och sen på juldagen kör vi vidare till Ljungby.
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0