Jag fryser!

Idag sa en elev till mig att han trodde att jag skulle bli en bra lärare. Då blev jag lite glad.
Praktiken går bra och det är faktiskt ganska kul. Det är mycket att stå i och jag är helt slut varje kväll, men det är nog värt det ändå. Bara två dagar kvar med lektioner för den här gången nu.

Och allt är bra med mig, förutom att det är 18,5 grader i vår lägenhet.  Det är INTE okej (speciellt inte när temperaturen ibland till och med är nere runt 17!). BRR!!! Måste ringa och felanmäla igen....

Jag lånade en bild från Johanna från glöggkvällen med HJ i fredags. Riktigt lyckad kväll med ett förtjusande luciatåg i alla möjliga julutstyrslar, haha! :) Kul!


Julängeln Jennifer, ljuset Lina och glitterförpackningen Maggan



Kommentarer
Postat av: josefine

klart du kommer bli en bra lärare! så bra att jag t.om planerar att sätta mina barn i din klass, om du undervisar i Halmstad och vi fortfarande är kvar där när det är barn-dags! =)och så säger jag till dem att gå upp till rektorn en gång i veckan och berömma dig, så får du konstant löneförhöjning! bra va!! :D

2009-12-11 @ 12:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0