Lussekatter


..... hade Emma börjat baka igår när jag kom hem. Ett mycket bra initiativ tycker jag! :)




Praktiken rullar på och lektioner och planering går faktiskt över förväntan. Jag är nöjd.
Lagade spaghetti och köttfärssås med Amalia och Michelle i tisdags och igår var jag och fikade med Coralie som också ska åka till Rennes i vår. Vi fick reda på först förra veckan att vi är två som ska åka. Men, men... bättre sent än aldrig, och det känns faktiskt jättebra att vara två. Nu är det dessutom nästan bara en månad kvar till jag ska åka. Aaahh! Börjar bli lite spänd.

Och nu har jag tränat för sista gången i år på Friskis. Mitt kort går nämligen ut nu i helgen och jag kommer inte hinna träna mer innan dess så... tråkigt. Jaja. Får väl ta lite promenader, jogga eller åka och simma istället kanske.

I morgon är det dags för Glöggkväll med HJ och sen på söndag Julpyssel (alltså årsmöte med julbord, mums!)! Men nu ska jag planera en stund och sen blir det Stockholm. Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0